از خواص هوای سرد

همونطور که گفتم میل و اشتیاق شما برای چیزی ، دور کننده ی شما از اون چیزه و اگر این به نظرتون خلاف قانون جذب و این چیزهاست بدانید قانون جذب و این چیزها چرت و پرته و چیزی که اینجا می خونید درسته. 

باید بگویم ما همه ی شگفتی های عالم را یکجا در این botschaft عزیز دیدیم به این شکل که درحالی که طی اعلامیه ای اعلام کرده بودند که دو هفته ای به مناسبت اسباب کشی تعطیل هستند، خروس خوان امروز به ما زنگ زدند و گفتند:  مدرک رسمی زبان خود را طی سه روز کاری ارائه دهید (درواقع زیرلفظی می خواستند بگویند که اگر در انگیزه نامت دروغ نوشتی که منتظر جواب ب یک هستی ما مچ ات رو می گیریم! ) و ما از اون زمان تا حالا بیش از هزار بار خدارو شکر کردیم که همسر ما که با نوعی بیخیالی که همیشه همراهش هست دو سه ماه پیش رفت و امتحان داد ، با نمرات خوبی ب یک آلمانی را گرفت  .  

تصمیم میگیریم مدل حاج آقا و حاج خانمها بنشینیم توی ماشینمان و خوش خوشان برویم پایتخت و مدرک زبان را از گوته بگیریم و دو سه روزی هم بچرخیم.  تا به این می رسیم که من می گویم با ماشین هم می توانیم به شهر طلسم شده برویم و راهی نیست و نمی دانم چرا بیخودی یک دعوای الکی شروع می شود .  بله این شهر قطع به یقین طلسم شده است و من دیگر بحث را ادامه نمی دهم . دوستم از پایتخت می گوید شاید یک جوری هماهنگ کردیم و رفتیم.  می گویم مطلقا برایم مهم نیست.  در این گیرو دار یک کار خوب بین المللی برایم جور میشود و حالا شبیه علی هستم که مانده ام در حوضم! و دقیقا نمی دانم باید چکار کنم.  فعلا تنها چیزی که بعد از سفر دوست دارم دیدن همسفران باب طبعم است و دیگر هیچ و اینکه حالا می توانم به فاصله ی کمتر از یک هفته دوباره دوستم را ببینم خیلی بیشتر از رفتن به آن شهر طلسم شده خوشحالم می کند. خب خاصیت بالا رفتن سن این است.  ترجیح می دهی اطرافت دوست و آشناهایت بنشینند و با هم خوش و بش کنید.  شاید هم خاصیت پاییز و زمستان این است.

نظرات 1 + ارسال نظر
سید محسن 17 آبان 1398 ساعت 03:04 http://telon4.blogfa.com/

درود بر شما---دقت شما جهان شما را می سازد---موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد