First days

از اولین پیام هاش این بود که : یه جوری این روزا سر خودت رو شلوغ کن که وقت نکنی تنها بشی . بعد از هشت سال زندگی می دونم که خودش شاید کمی احساس تنهایی کرده و نمیخواد من تجربه اش کنم که اینو میگه . به حرفش گوش می کنم و می روم پوستم را ساب سیژن می کنم . یک ..خوری اضافی ! نصف صورتم ورم می کند و‌ کبود می شود و زخم و زیلی به خانه برمیگردم . مادرم می گوید باید آش پشت پا بپزیم . من دلم می خواهد تنها باشم و کارهایم را بکنم و مطلقا اعصاب خاله بازی را ندارم . اما لاجرم با همین صورت کبود از این مهمانی به آن مهمانی ام و حتی فرصت نمی کنم لاک ناخنم را عوض کنم . درواقع امیدوارم این مهمانی ها تا وقتی اینجا هستم در جریان باشد! و اگر قرار است تمام شود هرچه زودتر تمام شود بهتر است ! 

دوستانم جملگی آدم های حسابی ای هستند . این را از برخوردشان با خودم فهمیدم . تا خواستم غرغر کنم گفتند: به روزای خوب پیش روتون فکر کن ، ارزششو داره ، تو‌ زن قوی و مستقلی هستی و درنهایت ما هروقت لازم باشه کنارتیم . این ها حجت را بر من تمام کردند و تا آخر عمرم هلاک همه شان هستم! یک عده هم بودند که من هنوز هیچی نگفته یکی زدند توی سرشان و گفتند: وااای چه سخت ! واای با بچه ی کوچیک می‌خوای چیکار کنی ! وای چطوری میتونی شوهرتو تنهایی بفرستی یه کشور دیگه ؟! و خیلی چیزهای دیگه که فقط از دهان زن های درجه ی سه درمیاد ! این ها را یک دور شستم و گذاشتم کنار و‌ در حال حاضر توی مرحله ی قطع رابطه ام و هیچ حوصله ی هیچ کدامشان را ندارم . به دوستم میگم فرصت کردی یه سر بهش بزن و به خودش میگم شاید فلانی بیاد ببینت . در جوابم میگه : بعضی وقتا یه کارایی میکنی که بعید میدونم هیچ زنی تو دنیا بکنه ! نمیفهمم چرا هیچ زنی تو دنیا نباید این کار و بکنه؟! یعنی هیچ زنی توی دنیا به شوهرش و صمیمی ترین دوستش در این حد اعتماد نداره؟! باورم نمیشه ولی خب من شوهرم و صمیمی ترین دوستم را از خودشون بهتر میشناسم . اصلا این درباره ی بحث مسخره نوشتم؟! بگذریم.

خلاصه فعلا که همه چیز تحت کنترل است .

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا 16 بهمن 1398 ساعت 09:00 https://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلاااام. اون سری گفتم از نوشته هاتون فکر میکردم شما آقا باشید، خدا شاهده فکر میکردم بچه ندارید و تازه عروسید.
این جدی بود که گفتید بچه دارید آیا؟
خدا حفظش کنه. امیدوارم به سلامتی و دل خوش برید کنار همسرتون و روزهای عااالی داشته باشید

الهی من فدات شم که این روحیه ای که تو به من دادی هیشکی بهم نداده تا حالا  یعنی شمارتو‌ داشتم هرروز صبح بهت زنگ میزدم برای بقیه ی روز انرژی می گرفتم
مرسی عزیزدلم . توام شاد و موفق باشی همیشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد