از دو روز پیش می خواستم این جمله را تکست کنم برایش و تازه همین یک ساعت پیش فرصت شد که بگویم : عزیزم . مرسی برای همه چیز . 

درواقع برای این جمله ام بیشتر برای بدبینی ها و غرغرهای خودم بود و تلاش و پشتکار او . برای اینکه من غرغر کردم و آنکه بعد از دو هفته در اولین مصاحبه اش موفق بود و قراردادش را امضا کرد او بود . برای اینکه جای پایمان را آنجا محکم و ایمن کرد . 

دنبال خانه میگردیم و او می گوید : اینجا همه چیز عالیه ... اگه شما باشین . و من از تصویر خانه هایی که میبینم حدس می زنم باید درست بگوید . او با همان خوش بینی ذاتی می گوید : اینقد حقوق من بره برای خونه ، اینقدش بره برای خرج و خورد و خوراک ، با اینقدشم ماه اول میشه یه آئودی بخریم و ما با همان بدبینی ذاتی ام می گویم : حالا ماه اول آئودی نخریدم هم نخریدم ! 

می گویم : حالا مدارکت از این شهر بره به اون شهر باز کلی طول می کشه و او با خنده می گوید : ممممن مممیدونستم که نمیشه و خنده اش که تمام می شود می گوید : نه انشالا طول نمیکشه . 

می خواهم حالا که همه چیز رو به راه است و زندگی دارد روی خوش نشان می دهد به این فکر نکنم که با بروکراسی آلمانی ها چکار کنیم و کاش گیرش نیفتیم و کاش گیر هرج و مرج سفارت نیفتیم و کاش همه چیز زودتر رو به راه بشود . ازم قول گرفته بود که اگر زیر یک ماه کار پیدا کند باید همه چیزم را بکوبم و از نو بسازم و اینقدر بدبین نباشم . حالا باید یک کلنگ بردارم و به جان خودم بیفتم !  

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد 2 اسفند 1398 ساعت 14:29 http://eshghamfaezeh.blogsky.com/

مهارجرت یکی از بهترین تصمیم های زندگیه ولی به نظر من دلیل میخواد اگه دلیلی برای امید به ادامه باشه سوالایی مثله خب که چی ؟منظورم اینه که حال درون آدم خوب نباشه همه چی پوچ به نظر میاد.
ببخشید منفی شد .

نه خیلی درست میگی . برای مهاجرت اگه دلیل کافی نداشته باشی حتما کم میاری و کلا به نظر من اگه دلیل کافی نداری اصلا نباید بهش فکر کنی چون پروسه اش اینقد سخت هست که اگه حتی یه ذره مصمم نباشی وسطش ول میکنی

پری 1 اسفند 1398 ساعت 20:51

سلام
من هم درشرایط مشابه منتها من مهاجرت ب تهران کردم بدبین غمگین خسته ...من هم باید بسازم از نو
موفق باشید

از نو ساختن یکی از قشنگترین فرصتهای زندگیه . امیدوار باش به فرصتهای جدیدی که برات پیش میاد . پیشرفت بزرگیه مهاجرت به نظر من که هم شخصیتتو میسازه و هم زندگیتو . خیلی شاد و موفق باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد