پنگوئن شرقی من

کیس که وصل شده به تلویزیون و تلویزیون نقش مانیتور را دارد . یک وب کم 360 درجه هم گذاشته روی تلویزیون که تمام خانه را پوشش می دهد . 

پنگوئنم می رود و دستش را می گذارد روی علامت ایموجی ها . من برایش باز می کنم . بعد دستش را می گذارد روی آیکون حیوانات . رویش کلیک می کنم . بعد آنها را اسکرول می کند و منتظر است که بالا بروند! و وقتی می بیند نمی روند به من نگاه می کند . برایش آنها را اسکرول می کنم . آیکون پنگوئن را که پیدا می کند دستش را می گذارد رویش و من آن را برای پدرش می فرستم . پنگوئن که خودش را چپ و راست می کند پنگوئن من هم به تقلید از او چپ و راست کنان می چرخد و می خندد :) من و پدرش به هم نگاه می کنیم و لبخند می زنیم و من توی آن دو تا گوله ی سیاه وسط سفیدی صورتش ، بانمک ترین پنگوئن عالم را می بینم :))

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا 13 اسفند 1398 ساعت 00:23 https://naghashihayesara.blogsky.com/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد