هرکسی از ظن خود شد یار من

چند شب پیش نشستیم شام بخوریم دوستم زد یک برنامه ای گذاشت که شبیه بفرمایید شام بود فقط مهمان هاش بازیگر بودند. خلاصه اون قسمت میزبان یک خونه زندگیِ لاکچری ای داشت که آلّاه آلّاه . حالا من که مشکلی نداشتم و نوش جونش منتها چند ماه پیش شوهر ما یک روز یک ویدئو برای ما فرستاد که همین خانم توش داشت حرف میزد ‌‌و الان مطلقا یادم نیست داشت چی میگفت! و بهم کفت :

چقد این خانمه شبیه توئه !! 

حالا احوالات شوهر ما زیاد جدی و‌منطقی نیست چون هروقت از یکی خوشش میاد میگه شبیه توئه . همین چند وقت پیش که هم پای یکی از عکسام زد : شبیه مالنایی !! قیافه ی مالنا و خالق مالنا و مونیکا بلوچی و حتی فک میکنم شوهرش دیدنی بود اگه اینو میشنیدن . 


بعد شوهر یکی از دوستای ما هم یه بار دراومده و پای تلویزیون وقتی مژده لواسانی رو دیده گفته : این چقد شبیه دوستته ( بنده یعنی ) ! دوست منم نه گذاشته و نه برداشته حرف شوهرشو آورده گذاشته کف دست من که نمی دونم چرا البته ؟!  راستش من هیچ وقت این کارو نمیکردم و اگه شوهرم همچین حرفی میزد نیز از وسط به دو قسمت مساوی تقسیمش میکردم ! 

اینا ول کنید . شما اگه تونستید شباهتی بین اون خانمه که پولداره ، مژده لواسانی و‌ مالنا پیدا کنید به منم بگید . 


پی نوشت : الان حس میکنم اگه واقعا شبیه اون خانمه هستم جا داشته تو همچین خونه ای زندگی کنم و حالا که زندگی نمیکنم جا داره آهی بکشم و بگم : پیشونی منو کجا میشونی !!