29 آوریل

شامپو ضدِ وز و ضدِ فر می زنم . بعدش نرم کننده ی ضد وز می زنم . بعد اسپری ضد وز و فر و بعدم روغن ضد فر بعد میام می شینم . دو دقیقه بعد می بینم باز پایین موهام فر خورده . با سشوار میفتم به جونش و آخرم حوصلم سر میره همه رو جمع میکنم پشت سرم . 


هروقت به فر فکر میکنم یاد قر میفتم ! و اینکه تصمیم گرفتم امسال بزنم تو کار رقص . ماشالا به این اهداف متعالی . ماشالا . به خدا نرسم آخرش ! 


علی ایحال روز‌ جهانی رقص رو با عشق به خودم تبریک میگم :) 




نظرات 4 + ارسال نظر
لیمو 9 خرداد 1401 ساعت 10:07

موهای من پر از فره و خودمم همیشه پر از قرم

پانوشت: البته با اینکه موهام فر مدل سیم تلفنیه اما بسیار نرمه. نمیدونم چرا!

این از نعمتای خداییس که موهات نرمه مال من یه وضعی که خودشم نمیدونم چشه فره وزه بعضی وقتا پف میکنه هرروزم باید برم حموم چون چرب میشه

مهری 13 تیر 1400 ساعت 09:20

سلام من تازه با صفحه تون اشنا شدم
منم موهام فر ریزه و تو رطوبت تبدیل میشه به یک شی به هم چسبیده یکنواخت حسابی کلافه میشدم دیگه امسال رفتم کراتین کردم واقعا راحت شدم دیگه میتونم صافش کنم و تا حموم اصلا وز نمیشه فرشم هم خیلی قشنگ شده امتحان کنید
موفق باشین

سلام عزیزم . خیلی خوش اومدی آره یه چند نفری بهم گفته بودن درباره ی کراتینه . انشالا فرصت بشه امتحانش کنم

در بازوان 10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:40

همیشه برقصی

زیاد با موهات ور نرو، آهِ آدمای مو لخت(مثل من) خیلی گیراست

قربونت فعلا چاره رو در رقص دیدم
به موهای شما نمیگن مو لخت عزیزم میگن موهای ابریشمی که من تو کف اشم

taraaaneh 10 اردیبهشت 1400 ساعت 03:19 http://taraaaneh.blogsky.com


چرا ؟فر که قشنگه. من اینقدر دلم میخواست موهام فرفری بود.

فک کنم از دورقشنگه
با کمال میل حاضرم موهامو تقدیمتون کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد