امروز سر کلاس یوگا 

مربی مون :‌خب به شکم دراز بکشید . دوتا پا رو بالا نگه دارید . ملاک ران هاست که روی زمین نباشه . بالاتر لطفا ! خب وضعیت پاها در تمام حرکت تو همین موقعیت ثابت میمونه . حالا بدون کمک دست برید تو وضعیت مشابه بوجانگ . کتف ها از پشت به هم نزدیک لطفا . شونه ها پایین و از گوشها دور . کشش بیشتر . خب حالا دستها رو از پشت قلاب کنید و تو حرکت بمونید .

M خانم شما هم سرو سینه رو بالاتر میدی و هم بیشتر تو حرکت میمونی !

من بعد از اینکه میکروفونمو وصل میکنم : چرا من فقط ؟!

مربی مون : چون شما بعد از کلاس میری یه نون پنیر گوجه ی اساسی میخوری !


بله . و اینجوری روزه خواران سزای اعمالشونو میبینن .

نظرات 2 + ارسال نظر
در بازوان 12 اردیبهشت 1400 ساعت 16:49

* المومنات
از بس که عربیم خوبه


بازم عربی ات خوبه راضیم ازت

در بازوان 12 اردیبهشت 1400 ساعت 16:47

وای فکر کردم همه رو میدیده یعنی، ترسیدم

+ به جای پنیر تخم مرغ بخور عضله بشه بیشتر المومنین و المومنان رو حرص بده

اتفاقا چند روز پیشم گفت شما که بعد کلاس وقت صبحونته تخم مرغ بخور عضله بشه ! کلا فک کنم یکم با لج اینا رو بهم میگه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد