از پیاده روی که میام معمولا حالم خوبه و میگم و می خندم . دیگه عالم و آدم میدونن ورزش کردن و تحرک سروتونین بدن رو بالا میبره و آدم پرانرژی تر میشه . 

دیروز وقتی از بیرون اومدم قرار شد همه با هم بریم یه راهی بریم . چهار تا هم شوخی اون وسطا کردم . کلاه پنگوئنم رو که سرش کردم چند تا تار موش افتاد بیرون . میگم : اینو نگا تورو خدا عین آدری هپبورن شده . 

همسرم با تعجب میگه : آدری هپبورن ؟! 

بعد یکم فکر میکنه و میگه :‌ نکنه این وقتا که میری بیرون دوستی چیزی پیدا کردی میرین با هم مواد میکشین !!! 



نظرات 2 + ارسال نظر
taraaaneh 21 اردیبهشت 1400 ساعت 22:39 http://taraaaneh.blogsky.com


من از جنگل که بر میگردم اینطوری میشم سراتونین خونم بالا میره و بسی احساس خوشبختی میکنم.

آره منم تقریبا هرروز میرم جنگل فک میکنم ارتباط با طبیعت اینطوری حالمو خوب میکنه

در بازوان 21 اردیبهشت 1400 ساعت 15:58

لو رفتی دیگه الکی سروتونین رو بهونه نکن

اثرات مواده . توهم زدم فک کردم میرم ورزش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد