ر ( یعنی چند تا اسم ایرانی با ر هست ؟! اینه که دمتون گرم با انتخاب اسمتون! ) میگه :

ماه دیگه تولد منه . شما نمیاین ؟! 

همه هم اونجا هستند . 

دلم لک زده برای همه ی اون جزییات . برای اینکه مسخره بازی اونجا ته نداره و تنها جاییه که از مسخره بازی احساس بیهودگی نمیکنم . یادم میاد که پارسال آخر شبی خانواده ی دایی اش گفتن میخوان شام مهمونمون کنن . عین میکروفون و گرفته بود و می گفت : 

دوستان همین الان مطلع شدیم که خانواده ی خیری شام امشب رو تقبل کردن .حضور شما باعث شادی روح مرحوم و بازماندگان است . وسایل ایاب و ذهاب هم دم در مهیاست . همهمه ی خنده ای راه افتاد . 

به همسرم گفتم :‌ قبول نمیکردین .. زشته بابا .. و اونم گفت :‌دیگه حالا که زنگ زدن . 

نمیدونم کی یه آهنگی از معین میذاره .اون کِلی که اول آهنگش میزنه مسخره بازیم رو بیدار میکنه . یعنی اون که میگه بیا تا عطر موهات باز دوباره به تنم جون بده  به یاد قدیما که مسخره بازی نبود و این بخشی از تکنیک رقص بود با لرزندون تمام وجود خودمو نقش زمین کردم . همه خندیدن . ازون حالا که سالی یک بار از تو آدم درمیاد . دخترشون لایو میگرفت . چشمامو ریز میکنم ببینم چند نفر دارن فیلماشو میبینن . دو نفر ! میگم : توروقران باورتون میشه ؟! دو نفر تو لایو اینن . مامانش ازون طرف میگه : یکیش منم . همه منفجر میشن . 

ازین جور جاها که آدم توشون احساس امنیت میکنه و شبیه خانواده ان . اینه که الان دلم لک زده برای همه ی این جزییات . 

نمیدونم چطوری باید به ذوق بچه ها جواب رد داد برای همون هیچی نمیگم و سوال اونم توی هیاهوی حرف و صحبتها گم میشه . 

نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه 8 تیر 1400 ساعت 11:57 http://taraaaneh.blogsky.com

همه پستت یک طرف، اون اسم با"ر" یک طرف. همه اش دارم فکر میکنم به اسمهایی که با ر شروع میشن. حالا کدومش بود؟
رامین رکسانا، رضا، رها، رایان،راضیه، راحله،رامتین،رویا.. بازم بگم؟
منهم دلم تنگ شده برای اینجور جمعها که به آدم احساس امنیت میدن.

حالا جالبه من این همه اسم با ر نشنیده بودم و اسم مدنظر هم “روشا” بود که تو هیچ کدوم اینا نیست

در بازوان 5 تیر 1400 ساعت 22:28

اینجوری که تعریف کردی منم دلم خواست.

*اسم با ر زیاده. ریحانه، رها، رامین، رامسین، رادمین و رامبد و... ریانا
اینجوری خلاصه


واقعا این همه اسم با ر یک جا تو زندگیم نشنیده بودم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد