28 جون

یکی از آرزوهام این بود که ازین خانما بودم که آماده شدنشون خیلی طول میکشه و همسرشون باید بره نیم ساعتی تو ماشین منتظر بمونه . اصلا به نظرم اگه بتونی یه نفر و منتظر خودت نگه داری یعنی یه چیزایی تو خودت داری . ولی من متاسفانه ازین چیزا تو خودم ندارم . تمام آماده شدن من سه دقیقه هم طول نمیکشه . هرچقدر هم تلاش کنم مالیدن ضد آفتاب و رژلب رو طول بدم نمیشه . از وقتی یادمه همین بودم . تو خوابگاه که بودم هم اتاقی هام از ساعت شش صبح شروع می‌کردند و من از توی تخت می دیدم که تا ساعت هفت و نیم جلوی آیینه بودند و توی دلم تحسین شان هم می کردند که می‌توانند از خواب صبح بزنند و بمالند . من ساعت هفت و نیم بیدار میشدم و آن زمان ها جوان بودم و دلم خوش بود که علاوه بر ضدآفتاب و رژلب ، یک رژگونه هم میزدم و‌جالب اینکه دم در دانشگاه بنده را به خاطر همان رژگونه می گرفتند و کلی داستان و رفقای خوابگاه با پنجاه قلم آرایش رد می شدند و می رفتند سر کلاس .

 حالا بهرحال خودم را هم بکشم تمام حاضر شدن خودم و پنگوئنم می شود پنج دقیقه . اما همسرم بلد است من را منتظر نگه دارد . بله من ازونایی هستم که میرم در دم و منتظر وامیستیم تا ایشون تشریف بیارن و ایشون هم بعد از یک ربعی که تشریف میارن دم در تازه میگن که :

خب ، شماره ی یک ، ساعت ! و به مچ دستش نگاه می‌کند که ساعتش را بسته . شماره ی دو ، کیف پول و جیبش را چک می‌کند . شماره ی سه ، کلید و کلیدها را از جاکلیدی برمیدارد . چهار گوشی و جیبش را چک می‌کند و پنج ماسکم ... بعد یکم نگاه می‌کند و می‌گوید : 

عه ماسکم و نیاوردم .. یه دقیقه واستا !! 

بیشتر وقتا در این موقعیت برزخی می شوم و میگویم ما مگه کجا قرار بریم که تو ماسک لازم داری ؟! و چون یک نوع خونسردی و بی خیالی و خوشحالی ذاتی هم داره میگه : خب عزیز من حالا چرا عصبانی میشی ؟! حقیقتا اینجاست که با نفسی عمیق و لعنتی بر شیطون خودمو کنترل میکنم . یعنی من نمیدونم اون یک ربعی که من با بچه دم در منتظرش واستادم چیکار میکنه که اینا رو هم میاد دم در چک میکنه . 


واقعا بی استعدادِ عالمم که نمیتونم یکی رو یک ربع منتظر خودم نگه دارم ! 

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیلا 8 تیر 1400 ساعت 07:51 http://Nanehadi.blogsky.com

اون خانم ها یه کم خاص هستن.


میدونستم من ازونا نیستم

دربازوان 7 تیر 1400 ساعت 18:25

یادم رفت بگم هیچ وقت نمیتونی همسرت رو منتظر بذاری. یعنی تو هرچقدر آماده شدن رو لفت بدی، اون یه راهی برای بیشتر لفت دادن داره برای خودش.
خودم اینجوریم که میگم:))

ولی اینجوری نباش توروخدا
یکی مثه من تو زندگیت باشه قشنگ روانش خط خطی میشه
میدونی جالبش اینه که خودشم نمیدونه چیکار میکنه یعنی ازش بپرسی الان دقیقا داشتی چیکار میکردی جوابی نداره بده ! نمیدونم برای این تایم زندگیتون که هدر میدین اون دنیا چه جوابی دارین بدین

دربازوان 7 تیر 1400 ساعت 18:22

نگم که چقدر دلم میخواست مثل تو سریع میبودم.
من دقیقا دو ساعت آماده شدنم طول میکشه. واقعا دو ساعت هااا. بعد بدبختی اینکه اصلا اهل آرایش هم نیستم:| اگه زیر این تایم طول بکشه آماده شدنم همش حس میکنم یه چیزی گم کردم و کمه:/

دو ساعت واقعا ؟! الان احساس میکنم باید برم از همسرم تشکر کنم بابت اینکه دو ساعت علافم نمیکنه
بابا دمت گرم چیکار میکنی دقیقا ؟!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد