8 آگوست

یکی از دوستامون پیغام میده که دلم هوس اون آشی که درست کردی رو کرده . میگم آخر هفته بیاید خب تا براتون درست کنم . 

سین پیغام میده که پارتنرش گفته اون مرغ شکم پری که اینجا خورده رو هیچ جا نخورده . بهش میگم بنده خدا وقتی داشتین می رفتین هم گفت اینا رو .

رفیق دیگه مون سر سفره و در حال خوردن قورمه سبزی میگه توام دست پتختت خیلی خوبه . هرچی خوردم خیلی خوشمزه بوده ( این نامبرده ازون وسواسیا و سوسولا در همه چیزه و بعید نیست تو غذا هم همینطوری باشه !) 

امروز هم همسرم اصرار در اصرار که من میرم گل کلم و مخلفات بگیرم تو ازون شوری ها بنداز چون این شوری ها که از مغازه ی ترک خریدیم پیش شوری تو هیچ مزه ای نداره . بهش میگم فقط اگه فلفل قرمز تند پیدا کردی میندازم وگرنه دستورم خراب میشه ( حالا یه جوری جلوش میگم دستورم دستورم انگار از تو شکم مامانم آوردم دستورو ! نه بابا اینو زنگ زدم از خواهرم پرسیدم !) . راه میفته میره و نمیدونم از کجا پیدا میکنه . نمیدونم چرا اینجا همه چیز شیرینه حتی فلفل های قرمز باریک ! 

امشب بعد اینکه گل کلم و سایر مخلفات و ریختم تو شیشه ها و روش زدم : ۲۰۲۱.۰۸.۰۸ با خودم گفتم عجب تاریخ بامزه ای شد . 

خلاصه فک میکنم وقتشه بیخیال درس هایی که خوندم بشم و یه کانال یوتیوب باز کنم و توش غذا بپزم و دستورهای تکراری غذاهای ایرانی ! رو بدم و ازین راه به یک پول و پله ای برسم ! اینطوری که صب به صب پامیشم و یک ویدئو میگیرم که : فالوئرای عزیزم امروز میخوام قرمه سبزی درست کنم . پیاز داغ و نمک بزنید که خوب و طلایی سرخ شه و سبزی های قرمه سبزی رو با شنبلیله بیشتر و سیر سرخ کنید . 

تو بیو ام هم باید بنویسم : چی فکر میکردیم چی شد !!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
لیمو 9 خرداد 1401 ساعت 08:20

منم خیلی وقت ها بهش فکر میکنم اما بعدش تیره پشتم از اینکه شبیه بقیه بشم و برم توی بازی باطلشون میلرزه.

لیمو جان اصلا خوب نیس و این چیزا اصلا تو روحیه ی منم نیست 
کلا اینجور کارا خیلی روحیه خاصی می طلبه

در بازوان 18 مرداد 1400 ساعت 09:41

جمله ی بیو خیلی باحال بود به نظرم اینو باید بزنیم سردر زندگیامون اصلا:)

نوش جان همه ی اون خوشمزه ها

خیلی ناجوره واقعا

ترانه 18 مرداد 1400 ساعت 01:30 http://taraaaneh.blogsky.com

به به دهنم آب افتاد برای همه اون غذاهای خوشمزه ای که گفتی. شاید هم یک روزی یک رستوران ایرانی باز کردی؟

حیف که نزدیک نیستیم وگرنه برات درست میکردم میاوردم

غذا درست کردن اصلا کار موردعلاقه ام نیست ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد