۲۱ سپتامبر

رفتم دنبال پنگوئن . بیرون مهد یه شکلات بهش دادم . رو هوا قاپیدش . بعد گفت : 

 ( مرسی مامان ) !!Danke Mama 


اونم با یک لهجه ای که دهنم باز موند ! بعد که شکلاتشو تموم کرد درحالیکه مشتاشو تو هوا میبرد گفت :

( من یه پنگوئن عالی ام ) !!!Ich bin super Pinguin


هیچی دیگه فکر کنم به زودی باید برم پیشش کلاس خصوصی یکم زبان یاد بگیرم ! 

نظرات 3 + ارسال نظر
لیمو 9 خرداد 1401 ساعت 07:42

عزززززییییززززم

پانوشت: فقط به من بگو چجوری نخوردیش این قند رو؟

حالا من هروقت عکسای بچگی خودمو میبینم به مامانم میگن تو چطوری منو نخوردی واقعا ؟!

ترانه 31 شهریور 1400 ساعت 00:11 http://taraaaneh.blogsky.com

بچه ها زود یاد میگیرن دیگه.
حواشت باشه که بعدها توی خونه فارسی باهاش حرف بزنی که فارسی رو از دست نده.

وای ترانه فک کن تو خونه باهاش آلمانی حرف بزنم نیس خیلی زبان روان و آسونی هم هست
اره بچه ها خیلی زود میگیرن و مدل یاد گرفتنشون هم خیلی جالبه . مثلا فقط میفهمن که باید تو فلان شرایط فلان جمله رو بگن بدون اینکه گاهی حتی معنیش و بدونن

در بازوان 30 شهریور 1400 ساعت 18:07

یکی از فامیل ها بچه اش رو با سیستم کودک دو زبانه آموزش داده. اینجوری که از زیر یک سالگی کارتون انگلیسی دیده فقط. بعد هربار باهاش حرف میزنم میبینم اعتماد به نفسش خیلی خیلی بیشتر از منه.

واقعا یه پنگوئن عالیه بلاچه

چقد خوب واقعا آفرین بهش . بچه ها سرعت عجیبی دارن تو یادگیری زبان
قربون تو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد