14 اکتبر

وسط برنامه ای که نگاه می کردیم تبلیغات نیوآ میاد که یک خانمی که روی پوستش لکه های پی سی هست یک کرم مرطوب کننده نیوآ میزنه به بدنش . چند تا تبلیغ بعدی یک خانم نسبتا چاق رو نشون میده که لباس کاملا چسبی پوشیده . مربی رقصه و داره اسکیت می کنه . حس سخنرانی میگیرم و یک نطق میرم درباره ی اینکه چقد خوبه که اینجا سعی میکنن روی این کلیشه ها نباشن که زن های خوش اندام باید لاغر باشن یا اینکه مشکلات پوستی زن ها کاملا طبیعیه و نباید مخفی بشه یا از داشتنش شرم داشته باشن . 

ادامه ی برنامه ی voice of Germany رو میگذاره . پسر جوان خوش قیافه ای با یک گیتار میاد روی سن . صداش بد نیست . همراهان پسر رو در پشت صحنه نشون میده . یک خانم قد بلند با یک کت نارنجی ، یک دختر نسبتا چاق ساده با عینک و یک دختر جوان دیگه با دو تا پسر که تشویقش می‌کنند . دو نفر از داورها بهش رای میدن . sarah Connor هم جز داورهاست . پسر برای مرحله ی بعد رای کافی میاره . خوشحال و خندان میره پشت صحنه و دختر نسبتا چاق رو بغل میکنه و لب هاشو میبوسه . 

بعد واکنش همسر من : 

- ای وای من ! دوست دخترش اینه ؟! 

من با شعله های خشم در اطرافم : من همین الان یک ساعته دارم از شکسته شدن این کلیشه ها صحبت میکنم بعد این چه حرفیه تو می‌زنی ؟! دختره اتفاقا خیلی هم خوبه . از چشماش مشخصه چقد خوش قلبه . 

شوهر من با اندکی شوخی : حالا نمیتونست بگرده یه خوش قلبِ خوشگل پیدا کنه ؟! 

من : همه مثه تو خوش شانس نیستن که همه ی آپشنا رو تو یکی پیدا کنن ! 


والا به خدا ! هرچند وقت یه بار باید یادآوری کنم من چه استثنایی تو زندگیش هستم !! 

نظرات 4 + ارسال نظر
لیمو 9 خرداد 1401 ساعت 07:22

بله دیگه همه که لیمو نمیشن
+جدی منم خیلی خوشحال میشم وقتی داره استایلها به راحتی نزدیکتر میشه.

اصلا لیمو یه چیز دیگه اس و اونی که اسمش لیمو یه چیز دیگه

زری 30 مهر 1400 ساعت 20:50 http://maneveshteh.blog.ir

فول آپشن که میگند خودتی عزیزم

شرمنده میکنی دیگه

آفرین به حاضر جوابی ات....
خوشم اومد

قربونت عزیزم

در بازوان 23 مهر 1400 ساعت 06:38

به همه آپشن هات حاضر جوابی رو هم اضافه کن.

وا ! جواب من کو پس ؟! 

فدات شم . خیلی آپشن مندم اصلا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد