21 ژانویه

چشم کردنِ سگی این شکلیه که امروز گوشیم الارم داد که “فردا پریود می شوی ! آماده ای ؟!” این اپ ها هم برای اینکه خودشان را با آدم صمیمی بگیرند چه دیالوگ های چرت و پرتی تحویل آدم می دهند ! بعد یک نگاه به خودم کردم و دیدم برخلاف همیشه خیلی آماده ام و به شکل بی سابقه ای هیچ پی ام اسی نیست و آسمان ابری و آبی و صاف است و اصلا یک اوضاع بهشتی ای و ازین حرف ها . خلاصه از صبح داشتم با خودم حال میکردم که از سر شب یکهو احساس کردم خیلی گرسنه ام و قادرم یک کامیون حامل ته چین و خورشت قیمه و زرشک پلو با مرغ و سبزی پلو با ماهی و شرینی را بخورم . اینکه صدای پنگوئن زیادی بلند است و همه چیز دارد اعصابم را خورد می‌کند و این صدای تلویزیون چیست که همیشه پس زمینه ی زندگی ما پخش است و این گربه چرا همیشه پشت شیشه نشسته و ما را میپاید و از جان ما چه میخواهد ؟! و اصلا دلم میخواهد بروم بمیرم . در سه ساعت از عرش به فرش که هیچی به قعر رسیدم و الان هم خیلی ناراحتم و حالم از خودم و همه چیز دارد بهم میخورد و سرم درد می‌کند و خوابم هم نمی آید و امیدوارم حداقل شب به اون چشمام خواب برسه ! خیلی قاراشمیشم اما دلم پیش حافظ است آنجا که می‌گوید : 

سرم به دنیی و عقبی فرو‌ نمی آید 

تبارک ا.. ازین فتنه ها که در سر ماست 

نخفته ام ز خیالی که می پزد دل من 

خمار صد شبه دارم شرابخانه کجاست … 


نظرات 5 + ارسال نظر
لیمو 8 خرداد 1401 ساعت 07:20

آآآخ که من همیشه همینطورم

زری.. 4 بهمن 1400 ساعت 17:30 http://maneveshteh.blog.ir

من تازه الان در چهل سالگی دچار این نوسانات روحی قبل و بعد پریود شدم. خیلی بد هست واقعا... میدونم اثر هورمون هاست اما واقعا نمیتونم کاری بکنم باهاش:(

خداروشکر که تازه الان باهاش مواجه شدی . اره متاسفانه خیلی کاریش نمیشه کرد

نسیم 2 بهمن 1400 ساعت 12:33

سگ تو روح هر چی پریوده

Sra 2 بهمن 1400 ساعت 08:29

ماه قبل من نزدیک یک هفته قبلش پی ام اس گریبانمو گرفته بود و تا آخرش هم ادامه داشت. داستان داریم دیگه کم کم به التماس افتاده بودم جان خودت یا هرکی دوست داری برو


واقعا اوضاع مسخره ی بی درمونیه
من که کنار اومدم اصلا درگیر نمیشم باهاش

Blue Mahya 2 بهمن 1400 ساعت 00:23 https://bluemahya.blogsky.com/

:(:
امیدوارم دوران متعادلی رو سپری کنین.

سختی هایی که طبیعت به ما بخشیده هم داستانی داره ×_×

بعد از بیست ‌و پنج سالگی اصلا یادم نمیاد هیچ وقت دوران متعادلی داشته بودم
این طبیعت یه چیزای خوبی هم داده ولی در دادن چیزهای بد کوتاهی نکرده واقعا
چرا وبلاگت رمزی شد ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد