۱ فروردین

هر ذره از دلم رو 

با حوصله زدی بند 

این چینیِ شکسته 

از تو گرفته پیوند 


به لحاظ روحی یک چینی شکسته ام که هر ذره ام افتاده یک گوشه و خریدار حس اونی ام که همین دو خط شعر و گفته و ایضا نیازمند یکی که با حوصله این چینی شکسته رو بند بزنه . که بعید میدونم بند زدنی هم باشه … .  


نظرات 2 + ارسال نظر
رعنا 2 فروردین 1401 ساعت 18:53

قصدم نصیحت نیست و خودم هم ممکنه گاهی بی دلیل دچار این حالت ها بشم... ولی
فرض کن خونه ت بالای یه تپه کوچیک برفی هست و هر روز باید از این تپه پایین بیای. یه مسیری رو انتخاب می کنی و حرکت می کنی. فردا و روزهای بعد هم از همین مسیر میری. چون هر روز این مسیر برات راحت تر میشه. حتی میتونی بشینی سر بخوری بیای پایین. پس مسیرهای دیگه که پوشیده از برف هستند رو انتخاب نمی کنی.
در مواجهه با مشکلات و چالش های زندگی هم ما اکثرا همین کارو می کنیم. سریع خودمونو میندازیم توی مسیر راحت تر که غصه و استرس و اشک و نا امیدیه. چون بارها این مسیرو رفتیم و برامون آشناست. سریع سر میخوریم توش. در حالیکه مسیرهای دیگه ای هم هستند که راحت تر نیستند، حداقل در ابتدا، ولی بهترند. انتخابشون نمی کنیم چون سخت ترن.
هر موقع سر موضوعی ناراحت شدی، قبل از اینکه خودتو بندازی توی مسیر غم و افسردگی، با خودت بگو همیشه آسونترین راه، بهترین نیست... من باید راه دیگه ای رو برم، جور دیگه ای با این موضوع برخورد کنم؛ شاید بهتر باشه، شایدم نه، ولی با اینکار مسیرهای بیشتری برای خودم میسازم و تجربه هام رو بیشتر می کنم.
امیدوارم این کار بتونه کمکت کنه

ممنون رعنا جان برای صحبتها و پیشنهادت
کاملا هم درست میگی عزیزم . منم خیلی وقتا سعی میکنم از خیلی چیزها ناراحت نشم یا طور دیگه ای برخورد کنم . خیلی وقتا که میگم یعنی واقعا خیلی وقتا . البته به خودم حق میدم که خیلی وقتا هم کاری نتونم بکنم جون انرژیش رو هم ندارم حتی که بخوام کار متفاوتی بکنم . به نظر من آدم‌ها و روحیه هاشون به اندازه ی اثر انگشتشون منحصر به فردن و شاید چیزی که من دارم تجربه اش میکنم برای خیلی ها اصلا ناراحت کننده نباشه و بتونن راحت ازش عبور کنن و برعکس
بازم مرسی برای گفتن نظرت . حتما بیشتر بهش فکر میکنم

رهگذر 1 فروردین 1401 ساعت 21:13

همه آدمها چینی بند زده اند

چه بد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد