ازونجایی که ما ته یوتیوب رو درآوردیم اومدم اطلاع بدم که ما تا ته ته اش رفتیم و به یک برنامه ای رسیدیم به نام گرینگو شو و یا یک همچین چیزی .

 توصیکم اکیدا که برید برنامه هاشو ببنید . حقیقتا فوق العاده خنده داره درحدی که من دیروز توی یک حالی بودم که محال بود بخندم ولی بعد از دیدن برنامه های این از شدت خنده اشک میریختم . یعنی اسکول ترین آدمیه که توی زندگیم دیدم و همینطور بانمک ترین . 

دیگه از ما گفتن ! 

نظرات 2 + ارسال نظر
لیمو 9 خرداد 1401 ساعت 05:20

من از طریق شبکه رادیو جوان باهاش آشنا شدم و واقعا بانمکه، یه بلاهت دوست داشتنی مخلوط با بی ادبی داره

پ.ن: میزان دوست داشتنی بودنش توی خونه ما به حدیه که برنامه ش رو گاهی خانوادگی میبینیم! مامان و بابام کلی دوسش دارن و میخندن بهش

من نمیدونم چرا اینو تا حالا کشف نکرده بودیم ولی خیلی خنده است واقعا من موجود ندیدم اینقد چیزای چرت و پرت ولی خنده دار بگه

زری.. 27 اردیبهشت 1401 ساعت 14:52 http://maneveshteh.blog.ir

من کم از یوتیوب استفادده میکنم شاید چون باید فیلترشکن را باز کنم. اما در همین میزانی هم که استفاده میکنم واقعا عاااالیه
مرسی از معرفی نگاه میکنم

آره یوتیوب خیلی خوبه

یکم مثبت هجده است فقط حواست باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد