این کتاب “ یک روز مانده به عید پاک” رو خوندم . فضا سازی این زویا پیرزاد یه جوریه که دلت می‌خواد دوباره و دوباره بپری توی داستاناش و همونجا بمونی و بیرونم نیای . یعنی اینطوری که من دلم می‌خواد دوباره و چندباره هم کتاباشو بخونم . مثلا فکر میکنم من رکورد خوندن کتاب “ چراغ ها را من خاموش میکنم” رو زدم ! 



سوال اول : احساس نمیکنی باید یکم زبان آلمانی بخونی به جای رمان فارسی ؟! 

پاسخ : نع ! احساس نمیکنم !



سوال دوم : زبونت باز شده باز ؟!

پاسخ : بعله . فشار رومه ! ازون ور بهم فشار میاد ازینجا میزنه بیرون !! 


نظرات 7 + ارسال نظر
ساکن ماه 1 تیر 1401 ساعت 13:35 http://mymoon74.blogfa.com

اولین کتابی ک خوندم چراغ هارو من خاموش میکنم بود
منم حس تورو داشتم
بعدها بارها خوندمش
بنظرت عاشق اون مرده بود؟؟؟؟

خیلی کتاب خوبیه
به نظر من نمیشه گفت عاشق ولی زندگیش خیلی یکنواخت بود و با دو سه تا بچه شاید ناخودآگاه برای رهایی ازون وضع حسای خوبی به اون بنده خدا پیدا کرده بود

زری.. 13 خرداد 1401 ساعت 07:53

لیمو جان خیلی وقته تو بلاگ نیست کانال تلگرام داره که من هم الان چند وقتی هست تلگرام را لاگ آوت کردم. یه سرچ بزن پیداش میکنی ارزشش را داره، خیلی تمیز و واقعی مینویسه

اوکی پس سرچ میکنم
مرسی خیلی زیاد برای اطلاعاتت عزیزم

زری.. 10 خرداد 1401 ساعت 19:22 http://maneveshteh.blog.ir

لیمو جان شیدا اعتماد را میشناسی؟ وبلاگ روزنگار خانم شین. دو تا کتاب داره، البته حقیقتا زویاپیرزاد یه جور دیگه هست اما روونی خوبه داره.

نه زری جانم نمی شناسم
وبلاگشون اینجاس با تو بلاگفا ؟

لیمو 8 خرداد 1401 ساعت 05:39

اگر نوشته های زویا پیرزاد رو دوست داری فکر کنم نوشته های خانم فریبا وفی رو هم دوست داشته باشی. خصوصا کتاب رویای تبت که بنظرم خیلی قشنگه.

اره اونا رو هم خوندم . البته به اندازه زویا پیرزاد قوی نیست ولی اونم خوبه

زری.. 1 خرداد 1401 ساعت 17:34 http://maneveshteh.blog.ir

عاااالیه زویا پیرزاد
کتابهاش برام مثل یه مدیتیشن هست
دیگه کتاب جدید نداره؟ این کتابهاش ده سال پیش اومدند :(

اره برای منم دقیقا
راستش نمیدونم من ایران که بودم این کتاب و خریدم یه چند تا دیگه کتابم بود که قبلا خونده بودم فقط همینو نخونده بودم . فک کنم کتاب جدید نداره
تو اگه کتابی تو این مایه ها سراغ داشتی بهم معرفی کن لطفا

نسیم 31 اردیبهشت 1401 ساعت 06:10

زویا پیرزاد عالیه
عالیه
چند بار چند بار کتاباشو خوندم
منم دلم میخوائ توی همون فضای کتبا بمونم و در نیام

اره خیلی خوبه
کاش زیادتر کتاب داشت ..

ربولی حسن کور 31 اردیبهشت 1401 ساعت 05:00 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
دیگه هرچی میخواستم بپرسم شما خودتون نوشتین. چی بگم دیگه؟

سلام
اره دیگه گفتم همه ی زحمتا رو خودم بکشم
مرسی ولی بازم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد