یک لباس دارم هفت سال پیش همسرم برای تولدم خرید . یک طوری من این لباس و نان استاپ توی هر مراسمی پوشیدم که وقتی جایی دعوت میشدیم خواهرم میگفت بیا تورو خدا از لباسای من هرکدوم و میخوای بپوش فقط همون پیرهن سفیده رو نپوش ! ولی من کار خودمو میکردم . بعد که این لباس رو تا جایی که جا داشت اونجا پوشیدم برداشتم آوردمش اینجا و با خودم گفتم اینجا که کسی این لباس رو ندیده !

 دیروز تولد دعوت بودیم تصمیم گرفتم بپوشمش . خلاصه رفتم از انباری آوردمش . یک ‌پنیکی هم زده بودم که نکنه اندازه ام نشه که پوشیدم و اوکی بود . بعد رفتم به همسرم گفتم : حالا این موضوع که من اینقدر زن قانعی هستم که یک لباس رو هفت ساله دارم تنم میکنم به کنار ولی اینکه توی این هفت سال و بعد از یک زایمان ابعادم عوض نشده رو باید تحسین کنی الان ! اونم سرشو از توی مانیتور آورد بالا و گفت : برای مورد اول که واقعا تحسینت میکنم و بعدم خودمو تحسین میکنم که یه لباس برات خریدم که هیچ وقت از مد نمیفته !! 


یعنی چی واقعا ؟! حالا درسته من خیلی در دسته بندی زنان قانع قرار نمیگیرم ولی نباید بابت این موضوع بهم تیکه انداخته بشه ! یا حداقل باید بابت تمرینات ورزشیم و حفظ وزنم در این سالها تحسین بشم ! یا حداقل بابت نگه داشتن یک پیرهن به مدت هفت سال ! اصلا من باید بابت یک چیز کوفتی ای تحسین میشدم !  


حالا تحسین که نشدم هیچی پا شدیم رفتیم نشستیم تو تولد . بعد دوستم وسط صحبتاش گفت : آره این لباستم بهت میاد .. گفتم : آره قدیمیه .. اونم گفت : آره چند سال پیشم تولد روشا هم پوشیده بودی !!! 


خداروشکر اینجا هم کسی نمونده که این لباس منو ندیده باشه ! 

نظرات 9 + ارسال نظر
بهار شیراز 5 مرداد 1401 ساعت 09:23



خدا خیرت بده کلی خندیدیم
مهم اینه لباس بهت بیاد، چه فرقی داره چند بار پوشیدی و کجاها

خوشحالم که خوشحال شدین و خندیدین
اره این مقوله ای که بهت بیاد هم خیلی مهمه واقعا

رویا 28 تیر 1401 ساعت 19:56

سلام
فکر می کردم فقط من اینطوری ام
منم شش ساله لباس عقدم رو تو پنج تا مجلس این شهر و اون شهر پوشیدم و هیچ کدوم از مهمونا هم به هم ربط نداشتن به جز دوتای اولی و هم چنان اگر عروسی دعوت باشیم به قول شما رو مده هنوز

نه منم مثه شمام تازه جاهایی که بهم ربط دارن هم بپوشین به نظرم کی به کیه
تا جایی که باهاش کیف میکنین بپوشین

نسیم 28 تیر 1401 ساعت 07:18

::پچه جوری یادش مونده اون دوسته که تو چند سال پیش تو این پیرهن و پوشیدی
دختره یلوس حالا باید به رو میوردی

بعضی از خانما یادشون میمونه من که خودم اصلا یادم نمیمونه کی چی پوشیده

شادی 28 تیر 1401 ساعت 06:42 http://setarehshadi.blogsky.com/

آفرین بر هر دوی شما که هم قانع هستید، هم ورزشکار و هم برای هم هدیه‌های خوب خوب می‌گیرید و هم اینکه به حرف مردم اهمیت نمی‌دید و لباس تکراری می‌پوشید.

مرسی شادی جانم
والا من قانع زیاد نیستم فقط از یه چیزی خوشم بیاد خوب ازش استفاده میکنم . حرف و نظر هیچ کی برام مهم نیست . چرا باید مهم باشه اصلا ؟
البته شاید باید یکم مهم باشه ولی اینطوریه دیگه

لیمو 28 تیر 1401 ساعت 05:24 https://lemonn.blogsky.com

سلام لیموجانم
بنظرم قابل تحسینی خیلی هم قابل تحسینی بجز اینایی که گفتی برای اینکه این حس (نمیدونم اسمش رو چی بذارم پس میگم عزت نفس) رو داری که هربار همون لباسی که دوست داری رو بدون درنظر گرفتن حرف بقیه میپوشی.
+ من هم کلی پیراهن دارم و بعضیاشون حتی مربوط به 15 سال پیشه و هنوز هم اندازمه و روی مده. برخلاف اخلاق خوب تو من هرکدوم رو شاید کلا دو یا سه بار پوشیدم. چندتاشون رو بعد از دوبار پوشیدن دادم به کسی که واقعا الان دلم براشون تنگ شده! حالا اما اخلاقم تغییر کرده دوست دارم هرکدوم رو صدبار بپوشم اما چیکار کنم که هنوز لباس پوشیده نشده دارم و تعداد مهمونی ها هم به روال پیش از کرونا برنگشته.

مرسی لیمو جونم که منو تحسین کردی هروقت نیاز به تحسین داشتی به من بگو
میدونی منم لباسایی دارم که چندان ازشون خوشم نمیاد و همینطوری نگه شون داشتم و هیچ وقتم تنم نمیکنم ولی یه مدته به خودم قول دادم فقط وقتی یه چیزی رو بخرم که واقعا ازش خوشم میاد .
بعد واقعنم بخاطر کرونا همه چی کنسل شد منم اونجا که بودم دیگه مهمونی و هیچی نبود یک سری لباس استفاده نشده داشتم . اینجا خوبیش اینه همین بیرون که میریم میتونم هر لباسی رو بپوشم
خلاصه که لعنت به کرونا

در بازوان 27 تیر 1401 ساعت 15:52

میگما شاید منظورت هفده ساله؟ چون ما لباس جدیدامون رو هفت هشت ساله خریدیم (با لهجه مناسب بوخون خودت)

حالا شما ببین تورو خدا !
درضمن اینجا مفاهیم رو با هم قاطی نکنی یه وقت مثلا اگه تو یه لباسی رو ده ساله خریدی و گذاشتیش یه گوشه اون تو این بحث وارد نمیشه ولی اگه لباسی رو چندین ساله خریدی و تو هر مهمونی و عروسی ای پوشیدی و هرکسی دست کم سه چهار بار دیدش بعد بیا اینجا ببینم کلا چی میگی

shirin 27 تیر 1401 ساعت 07:39

عزیزم تو قابل تحسین هستی. دیگران قدر شما رو نمیدونن .
گاهی اوقات بعضیها جوری جواب میدن که آدم شک میکنه این آدم دشمنمه یا دوستم ؟!
ولی مهم نیست مهم اینه که خودمون دشمن خودمون نباشیم.

مرسی شیرین جانم
خودم میدونم که وضعیت چطوریه حتی اگه بقیه هیچی نگن و همین رو هم خودم توی خودم تحسین میکنم خلاصه اگه بقیه هیچ کار نمیکنن ولی خودم با خودم حال میکنم

هانیه 26 تیر 1401 ساعت 22:58

سلام عزیزم جایزه رو بدین به من لباسهای بیست سال پیشم رو همچنان می پوشم ..البته خودم خریدم همسرم نخریدن

سلام عزیزم
واقعا بیست سال ؟! هیچی من دیگه صحبتی ندارم بیاین جایزه رو دو دستی تقدیم شما میکنم
اصلا مهم نیس کی خریده این که شما ازش استفاده میکنید هنوزم قابل تحسینه

سلام
یعنی این همه گفتین فقط برای هفت سال؟

بله برای هفت سال شما اگه مورد مشابه حتی تا پنج سال هم پیدا کردید بیاین من خودم بدون قید قرعه بهتون جایزه میدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد