با اون لحنی که ابی میگه : همین امشب فقط ، امشب فقط هم بغض من باش .. دقیقا بخاطر اون خواهش و احساسی که تو صداشه وقتی “ همین امشب” و میگه قادرم باهاش جهنمم برم !


به مناسبت همین عشق و علاقه ی ابدی و ازلی ام به ابی ، اندازه ی پول یک Urlaub ( سفر تفریحی ) دادیم که بریم کنسرت گوگوش ! وقتی به خانواده خبر دادم خواهرزاده ام گفت وااای خاله یاد خیلی سال پیش افتادم که خونه ی باباجون بودیم داشتیم صحبت میکردیم تو گفتی ولی من یه روز این گوگوش و از نزدیک میبینم .. 

حالا از اینکه به آرزوم دارم میرسم خوشحالم اما از الان یک دغدغه ی بزرگ دارم اونم اینه که “ حالا چی بپوشم ؟!” . میگم دغدغه یعنی واقعا ذهنمو مشغول کرده ها ! یعنی چون این ایونت به نظرم خیلی مهمه الان حس اینو دارم که میخوام برم رو فرش قرمز ! من هیچ وقت همچین دغدغه ای تو زندگیم نداشتم ولی الان دارم . آخه جدا تو کنسرت باید چطوری بری ؟! یعنی اینقدر این برام دغدغه شده که همین روزاس که تو گوگل بزنم “ تو کنسرت گوگوش چی بپوشیم ؟!” . 


خب لازمه توضیح بدم تا حالا کنسرت نرفتم ؟! 

والا خدا این شور و شوق ها و این دغدغه های پرت و پلا رو از کنسرت نرفته های ندید بدیدی چون من نگیره ! 

نظرات 10 + ارسال نظر
شادی 15 مرداد 1401 ساعت 05:33 http://setarehshadi.blogsky.com/

اولا که چقدر خوش به حالتون که دارید می‌رید کنسرت گوگوش دوما که برای حال خوب خودتون یه لباس شیک که به دلتون می‌شینه بپوشید وگرنه تو کنسرت همه تو حال خودشون هستن، سوما من کنسرت ابی رفتم و هزینه ای که پرداخت می‌کنید ارزشش رو داره و تا سالها لذتش در جانتان هست. خوش بگذره عزیزم

مرسی شادی جون فدای تو بشم
اره عزیزم میگم دارم فکر میکنم یک پیرهن مشکی بگیرم همچین خیلی کلاسیک طور اره میدونم تو تاریکی و اینا کسی به کسی نگاه نمیکنه ولی من خودم با خودم درگیر شدم که مثلا چون خیلی اتفاق مهمیه باید حتما یک لباس خاص بپوشم
اینطوری که تو از کنسرت ابی گفتی پشیمون شدم که چرا دفعه ی پیش نرفتم

عابر 15 مرداد 1401 ساعت 04:18

سلام عزیزم
اینجا (کانادا) که همه با همون تیپ عروسی رفتن میان کنسرت.
چیز که من دوست دارم یه پیراهن کوتاه خوشگل ‌و شیک هستش

سلام
مرسی عزیزم اره راستش من خودم چون همیشه طرفدار پیرهنای کوتاهم داشتم به یک پیرهن مشکی شیک فکر میکردم

Parisa 13 مرداد 1401 ساعت 01:42

A party top and a fresh pair of jeans work perfectly for any concert. Have a great time

It looks simple and practical ... a typical European style but thank you for your suggestion

shirin 12 مرداد 1401 ساعت 18:26

من بودم یه پیرهن گل گلی میپوشیدم که بشه باهاش راحت رقصید. از همونها که توی خونه میپوشن فقط کمی خوشگلتر

منم دارم به پیرهن فک میکنم ولی کنسرت یه ماه دیگه اس و نمیدونم اون موقع شاید هوا سرد باشه و نشه ازین پیرهنا پوشید
شما ببین من برای یک ماه دیگه از الان چه sorge ای برای خودم ایجاد کردم

ارغوان 12 مرداد 1401 ساعت 18:21

چه عالی خیلی خوش بگذره، احساس میکنم این جور کنسرتا مثل رفتن به عروسی یه فامیل نزدیکه از اونا که سالها منتظرشی… لباس پیشنهاد منم همون سفیده بود راستی یک سوال تو این جور تفریحات پنگوئن جان رو چیکار میکنید؟ میشه بچه برد؟

مرسی عزیزدلم
لباس سفیدو اگه بپوشم فک کنم خود گوگوشم معترض بشه
ارغوان جان من یک بار سرچ میکردم نوشته بود کنسرت زنده برای بچه های زیر ده سال مناسب نیست و به گوش هاشون ممکنه آسیب بزنه و چون ما هم مثل جوگیرا رفتیم توی حلقش صندلی گرفتیم اصلا به بردن پنگوئن فکر هم نمیکنیم ، نمیدونم قوانین کنسرتش چطوریه ولی میذاریمش پیش یکی از دوستامون البته من یه بار برای کنسرت ابی توی کلن زنگ زدم پرسیدم گفتن زیر نه سال اجازه نداره تو سالن بیاد ولی کنسرت همین ابی همون موقع توی هامبورگ گفت محدودیت سنی نداریم !

ترانه 12 مرداد 1401 ساعت 16:34

ایرانبها توی کنسرتها خیلی بخودشون می رسن، اگر میخواهی شبیه بقیه باشی فکر کن داری میری عروسی

ترانه جون من تو عروسی ام زیاد به خودم نمیرسم ولی مرسی که گفتی . یکم فضا دستم اومد

نسیم 12 مرداد 1401 ساعت 06:39

خوش بگذره جیگرررر
گوگوش عالیههه

فدات شم عزیزم

لیمو 12 مرداد 1401 ساعت 05:00 https://lemonn.blogsky.com/

واااای لیموجونم به جای من هم خوش بگذرون. خوشبحالت که میتونی این صداهای آسمونی رو از نزدیک بشنوی. البته ابی جان سنشون بالا رفته و دیگه کیفیت صدای سابق رو ندارن اما خانم گوگوش صداش هنوز جزو کوک‎ترین و بهترینهاست.

اره دقیقا بخاطر همین که هنوز توی این سن صدا و نفسش واقعا عالیه تصمیم گرفتیم بریم کنسرتش ولی برای ابی زیاد پیگیر نبودم اصلا . حالا از خوب بودن خودش بگذریم من خیلیییی اهنگاشو گوش میدادم همیشه و الان و خیلی برام هیجان انگیزه از نزدیک این آهنگا رو بشنوم

در بازوان 12 مرداد 1401 ساعت 01:09

امیدوارم خیلی خوش بگذره بهت

پیرهن سفیده رو بپوش

فدای تو بشم
الهام منظورت از شوخی همین بود ؟!
من ازون روز به هرکی گفتم جوابش همین بوده اصلا خودتو نگران نکن . اگه به نتیجه ی خاصی نرسم همین لباس سفیده رو میپوشم

ربولی حسن کور 11 مرداد 1401 ساعت 21:21 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ممنون میشم هروقت فهمیدین چی باید پوشید اعلام بفرمائید
مطمئنا به درد بقیه هم میخوره

چشم فعلا در مرحله ی جمع آوری داده هستم نتیجه ی نهایی رو از همین تیریبون اعلام میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد