صبح با پیغام ز که میگه “مامان اینا رو بگو بیان اینجا هروقت کارشون تموم شد” بیدار میشم . بهش میگم اونا بلیط برگشت دارن . بعد میگه راستی فلانی ( با همون مدل خودش که اسم منو خلاصه میگه !) و عکس ویزاش رو میفرسته . 

اونوقت من ؟ من از صبح دارم اشک شوق میریزم ! برای عوض کردن فضا میگه حالا چی بپوشم ؟ کلید و بذار تو کفشا که اگه نبودین بتونیم بیایم تو و از این شوخی ها ولی من همچنان اینقدر شوق دارم که خدا میدونه . میگه ولی من زیاد خوشحال نیستم .. دلم پیش خانواده است .. بهش میگم این احساس تا مدت ها که بیای اینجا هست باهات . خلاصه خودتو برای انواع افسردگی ها آماده کن :)


احساس میکنم توی برهه ی فوق العاده قشنگی از زندگیم هستم . احساس میکنم چه پاییزی بشه امسال . دیروز یهویی دیدم پاییز شده . نمیدونم چرا پاییز اینطوری یهویی میاد و آدمو سوپرایز میکنه . مثلا یک صبحی پامیشی و میبینی نور خورشید عوض شده و کم رمق تر از روز قبل شده و باد نسبتا سردی میزنه و تا بعد از ظهر همه چیز فرق داره . رنگ نورها ، بوی هوا و خط اریب خورشید و همه چیز .. 

دیروز به جیسون گفتم :

..Fall is coming 

و اصلا نمیخواستم باهاش صحبت کنم ولی اینقدر داشتم پاییز رو حس میکردم که اگه اینو به یکی نمیگفتم انگار که می مردم ! اونم گفت پاییز ۲۲ سپتامبر شروع میشه . گفتم به نظر من که الان شروع شده … 


یک بعد از ظهر تاریک پاییزی که بیاد براش چایی هل دم میکنم و فریبرز لاچینی میذارم و از چیزهایی حرف میزنم که این مدت روی دلم موند و نشد به هیشکی بگم . دو‌تا گوش میشم ببینم اون چی داره که بهم بگه . قبلا گفته بودم بابت داشتن همچین آدم‌هایی تو زندگیم چقد خوشبختم ؟! 


نظرات 8 + ارسال نظر
مهری 11 شهریور 1401 ساعت 22:22

سلام خوبین حتما که با این خبر خوب حالتون خوبه
اخ نگم که منم دچار حس پاییز زودرس شدم و باا اینکه عاشق پاییزم حس غربت و غم عجیبی دارم امیدوارم حسم گذرا باشه

سلام مهری جانم
من که کل پاییز و زمستون این حس باهام هست مخصوصا وقتی شبا بلند میشه ولی امیدوارم مال شما گذرا باشه و زود عادت کنین به تغییر آب و هوا

پریسا 11 شهریور 1401 ساعت 16:29

ای جان ،عزیزم ،واقعا یکی از بهترین خبرها تو غربت همینه که یکی از عزیزای آدم بیاد نزدیک آدم بشه…
من هم تازگی ها خواهرم به فکر مهاجرت به اینجا افتاده

اووه پریسا اومدن یکی که در این حد نزدیکه به آدم که واقعا عین خوشبختیه خوش به حال تو
ولی اره منم از اومدن دوستم خیلی خوشحالم

ترانه 11 شهریور 1401 ساعت 03:27

منهم از خوشحالیت خوشحال شدم.

مرسی ترانه جانم

لیمو 9 شهریور 1401 ساعت 05:00 https://lemonn.blogsky.com/

سلام لیموی قشنگم
فقط جواب جیسون
من عاشق پاییزم و به محض کم رمق شدن آفتاب و کوتاه شدن روزها مدام دلم میخواد بیرون باشم یا پشت پنجره بشینم.
خوشی‎هات پایدار با طعم چای هلدار و آلبوم پاییز طلایی استاد لاچینی عزیز.

سلام عزیزم
آره واقعا میخواستم بهش بگم تو نمی گفتی من نمیدونستم کی شروع میشه ! به خدا اعصاب برای آدم نمیذارن
فدای شما بشم . زندگی تو هم پر از خوشی و لحظه های قشنگ قشنگ

دربازوان 8 شهریور 1401 ساعت 18:37

مبارکه عزیز من:*** خوش باشید همیشه

سلامت باشی عزیزم
این دفعه هم که ضایع شدم

رهآ 8 شهریور 1401 ساعت 17:35 http://Ra-ha.blog.ir

چه حال خوبی داشت پستت :) ♡

فدات بشم ازین حال های خوش هزاربار تقدیم تو باد

ربولی حسن کور 8 شهریور 1401 ساعت 17:30 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
تکذیب میشود.
دلیلی نداره که تائیدشون نکنم.
شاید خود بلاگ اسکای قورتشون داده شرمنده

نمیدونم والا چطوریاس ولی خوبه که تکذیب شد حداقل

ربولی حسن کور 8 شهریور 1401 ساعت 13:12 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
به سلامتی
برای همیشه دارن میان؟

سلام ممنون . فعلا که تحصیلی داره میاد ویزاش مدت داره ولی امیدوارم کار خوبی پیدا کنه و بمونه همینجا .

یه سوال فنی ؟ چرا کامنتای من و تایید نمیکنین ؟!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد