دیگه بعد از لجبازی با خودم و پایین اومدن از خر شیطون یک آیفون ۱۴ پرو سفارش دادم . با اینکه یکی از رنگ های مورد علاقه ام بنفشه اما این بنفشی که آیفون روی این مدلش زده بود رو دوست نداشتم و ترجیحم یک رنگ آبی ملایم بود ولی یک جورابی از سر مجبوری همون بنفش رو گرفتم ! بعد هم نشستم تا ببینم کی می‌رسد دستم چون موجود نبود . چند روز پیش که رسید عین هو حس خمینی رو داشتم وقتی تو هواپیما بهش گفتن چه حسی داری که میری ایران !! یعنی “هیچ” حسی نداشتم . بازش کردم و دادم همسرم تا درستش کنه و خودم نشستم ماتم گرفتم که حالا باید بنشینم ده هزارتا اپ رو دانلود کنم و پسورد بزنم و ازین کارها . ولی واقعا واحیرتا ازین پیشرفت که من اپل آیدی مو زدم و پسورد ، و این گوشی جدید یک طوری اومد بالا که من فکر کردم هفت مقدس هنوز دستمه ! یعنی لامصب حتی عکس پشت زمینه رو هم عوض نکرد . بعد اینقدر حس گوشی قبلیم بهم دست داد که رفتم عکس پس زمینه رو عوض کردم تا یکم حس ام بیاد که مثلا گوشی نو دارم ! قبلش میخواستم به ایفون مثلا از ده بدم شش ! ولی واقعا بخاطر این امکانش بهش ده از ده میدم ! 

و اتفاقا همون روز رفتیم بیرون . این ذوقی که دوستای ما داشتن برای عکس گرفتن با گوشی من برای من عجیب بود ! اصلا من اینقدر از گوشی برای گرفتن عکس استفاده نکردم که فراموش کردم همچین آپشنی هم هست ! مثلا چند روز پیش همسرم که دم محل کار پیاده ام کرد با اشاره به درخت کناری که یک جور میوه ی نارنجی داشت گفت : این چه درخت قشنگیه .. من تا حالا بهش دقت نکرده بودم .. بعد گفت : نمیخوای یه عکس ازش بگیری ؟ و من تازه فهمیدم یک امکانی توی دنیای کنونی هست که میتونی زیبایی ها رو ثبت کنی ! ولی راستش هنوز درست برام جا نیفتاده ! 

خلاصه اصلا یک حالی ام و دلم پیش همون گوشی قبلیمه و هنوز نتونستم با این ارتباط برقرار کنم ! من از اولم تو همه چی دیلی داشتم !! 

نظرات 9 + ارسال نظر
پریسا 20 آبان 1401 ساعت 12:54

ای ول ،مبارک باشه ،بلاخره گرفتیش
کم کم عادت میکنی

در کمال ناباوری بالاخره گرفتمش فقط یکم سنگینه که اگه سبک تر بود راضی تر بودم

راسینال 14 آبان 1401 ساعت 14:27 http://flicka.blog.ir

سلام لیموی عزیز
راستش بعد از یک روز تموم پست هات رو خوندن بهت احساس نزدیکی زیادی میکنم و انگار که برای دوست صمیمیم کامنت بذارم اما خوب این اولین کامنتم ـه این جا !
همینجوری یهو به وبت برخورد کردم و طی اولین پستات حس کردم احتمالا آینده منی :)) چونکه منم در انتظار برای پیوستن به همسر هستم جایی حوالی شما . زبان آلمانی میخونم ... ایمیل میدم ... منتظر مصاحبه میشم ... آب حوض میکشم ! خلاصه ازین چیزا.
سبک نوشتنت هم البته در این پیگیری من بی تأثیر نبود بسکه جذاب مینویسی
همین و همین / روزت قشنگ عزیزم

سلام عزیزم
ممنون برای پیغامت امیدوارم خیلی خیلی زود کارت درست بشه و ویزات رو بگیری و همه چی روی روال بشه
مرسی که برام آدرس هم گذاشتی ولی من به در بسته خوردم حالا اگه خصوصی نیست بلاگت رمزشو برای من بذار
بوس بهت و ممنون از لطفت

مینا 13 آبان 1401 ساعت 20:50

خوشبحالت ک جایی هستی ک ایفون ١٤ میخری و ریجیستری میشه و تموم ما تو ایران کانه غار اصحاب کهف تازه شاید یه سال دیگه بتونیم ١٤ ریجیستری بخریم!!!!!

متاسفانه
دور نیست اون روزی که این ارازل از اون جا کنده بشن و همه بتونن هرچیزی که دوس دارن رو راحت بخرن

shirin 13 آبان 1401 ساعت 16:28

مبارکه . من شنیده بودم میشه گوشیت رو بدی و ورژن جدید بگیری و مابه التفاوت رو پرداخت کنی. درسته؟

مرسی عزیزم
اره میتونی شیرین جان ولی گوشی من رو هشتاد یورو برمیداشت که ترجیح دادم همینطوری گوشه ی خونه باشه ولی اگه مدل جدیدتر باشه قیمتش بالاتره

زری.. 12 آبان 1401 ساعت 19:50

خاک بر سرشون … الان چند روزه حتی واتساپ برام بالا نمیاد :(( اتفاقا یه مطلب مرتبط تو یوتیوب پیدا کردم اما یکساعت جرخید و‌چرخید آخرش هم نشد که ببینم، دیگه خسته شدم ولش کردم همینطور لپتاپ را گذاشتم کنار:( حالا معطل لپتاپ نیستم چون عملا بعد از چند ماه هنوز از همون لپتاپ قدیمی استفاده میکردم اما همه اش گوشه ذهنم درگیره که چکارش کنم:(

آخ راس می‌گی حواسم نبود خدا لعنتشون کنه ما هر هفته با بدبختی هماهنگ میشیم که یه زنگ بزنیم حال همو بپرسیم بعد دویست بار قطع میشه ‌و تصویراشون ناواضح و .. اصلا یه اوضاعی واقعا خاک بر سرشون

زری.. 12 آبان 1401 ساعت 09:09 http://maneveshteh.blog.ir

مبارکت باشه. کار خوبی کردی خرید کردی. من هم یادت باشه هفت مقدس داشتم که شب عید یه 12 خریدم :)) واقعا بهتره :)
من دیروز اینقدر پسورد مک بووک را اشتباه زدم که لاک شد :(((
با اینکه اپل آیدی اش با گوشی ام لینکه نمیدونم چطوووووور میشه از لاک بودن درش بیارم. به یه نفر گفتم گفت سیصد تومن هزینه اش هست.الان از دست خنگی خودم عصبانی ام :(

زری جان خیلی خوبه الان که چند روز گذشته یکم عادت کردم واقعا راضی ام
زری نمی‌تونی رمز اپل آیدی تو روی گوشی عوض کنی بعد بری روی مک بوک دوباره بزنی؟! من مک بوک ندارم راستش نمی‌دونم چطوریه ولی تو یوتیوب سرچ کن فکر کنم خودت بتونی درستش کنی

عارفه 10 آبان 1401 ساعت 18:47 https://gavgige.blog.ir/

مبارکه

متشکرم

لیمو 9 آبان 1401 ساعت 19:27

مبارک باشه عزیزم

سلامت باشی

سلام
مبارکه
امیدوارم لنز دوربینش براتون بچرخه!

خیلی ممنون مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد