با اختلاف بسیار بسیار زیادی هنوز بعد از چهار سال و خورده ای قشنگ ترین حس زندگیم رو وقتی دارم که می بینیم پنگوئن توی خواب میخنده ؛) 

بلااستثنا هروقت این اتفاق می افته و من می بینمش زندگی رو چیزی به شدت باارزش و منحصر به فرد می بینم . یک طوری که با هیچ اتفاق دیگه ای همچین حسی نداشتم و ندارم . 

نظرات 8 + ارسال نظر
Parisa 8 آذر 1401 ساعت 11:37

اوخ خداااا
دلم واسش تنگ شد


شاید باورت نشه ولی اونم بعضی وقتا یادت میکنه

لیمو 6 آذر 1401 ساعت 05:51 https://lemonn.blogsky.com/

ای جااانم. چه خوبه الان میشه راحت با گوشی فیلم گرفت و ثبت کرد.

اره میشه ولی من خیلی وقتا یادم میره
به جاش اینقد بهشون فک می‌کنم که فک نکنم از یادم بره

شادی 6 آذر 1401 ساعت 05:38 http://setarehshadi.blogsky.com/

عززززیزم زندگی جز این نیست مخصوصا برای مادر

فدای تو بشم آره واقعا یهو میبینی زندگی جز این نیس

shirin 5 آذر 1401 ساعت 20:23

ازش فیلم بگیر. این فیلما خیلی باارزشن. من وقتی عکس بچگیامو میبینم باورم نمیشه اون دختر کوچولو من بودم. شاید خدا هم به ما نگاه میکنه همین حسو داره

بعضی وقتا یادم میره فیلم بگیرم بعد کلی عذاب وجدان می‌گیرم
منم عکسای بچگیمو میبینم کلی ذوق می‌کنم ، بعد یه بار به مامانم میگفتم تو چطوری همچین بچه ی گوگولی ای رو نخوردی ؟!

راسینال 5 آذر 1401 ساعت 13:23 http://flicka.blog.ir

بعد بزرگ میشن دیگه ازین لبخندای غیرارادی ندارن
همین الان لذتش رو ببر ^-^
همچین میگم انگار 6 تا بچه بزرگ کردم نه ولی خواهرزاده برادرزادم اینجوری بودن

بزرگ بشن دیگه زیاد تو دست و وای ما نیستن که لبخنداشونو توی خواب ببینیم ولی واقعا از ته امیدوارم تا آخر عمرش توی خواب لبخند بزنه
ایشالا بچه ی شش ام رو هم بزرگ میکنی

ترانه 5 آذر 1401 ساعت 13:04

نسیم 5 آذر 1401 ساعت 11:11

مامان عاشق تا ابد کنار پنگوئن لذت ببری ایشالا

بد جور دارم لذت میبرم دیگه
فدات شم عزیزم مرسی برای حضورت

سلام
اگه به جز این بود جای تعجب داشت

سلام
بله غیر از این نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد