پدرم خیلی پیگیر فوتبال بود . یعنی خیلی ها . بعد وقتی جام جهانی شروع می‌شد اوضاع خونه ی ما به کل عوض می‌شد و ما باید تمام بازی های جام جهانی‌ رو می دیدیم حتی اونا که هیچ ربطی به ما نداشت . مثلا بازی گینه ی بیسائو با کاستاریکا ! ولی جالبش اینجا نبود . جالبش اینجا بود که این موضوع اینقدر برای پدر من مهم بود که تمام نتایج بازی ها رو روی یک دفترچه یادداشت می‌کرد ! دیشب هم همسرم نشسته بود و روی گوشیش تمام بازی ها رو آورده بود و با خودش میگفت خب اگه این ببره از این ، این میره بالا وگرنه اون میره و اگه اون بره بالا بعدش میخوره به اون یکی و بعد برمیگشت از اول و میگفت حالا اگه این نبره اون میره بالا !! و خلاصه همه ی امکان های موجود رو بررسی می‌کرد که یک لحظه پدرم رو دیدم که آخر یک شب بهاریه و اون نشسته روی مبل و دفترچه شو گذاشته روی پاش و با خودکار بیک مشکی یادداشت هاشو بررسی میکنه و با خودش حساب کتاب میکنه که اگه این تیم از اون تیم ببره چی میشه و اگه اون از این ببره چی میشه … و لازمه بگم که دلتنگ شدم ؟! دلتنگی ای از جنس فقط دلتنگی . سالهاست که این دلتنگی از غم دراومده . انگار که پذیرفته باشم اون رفته و غم من یا شادی من خللی توی این واقعیت وارد نمیکنه . حالا فقط دلتنگ میشم و خیلی زیاد به این فکر می‌کنم که “کاش بود”. خاطره ها یادم میان بدون اینکه اشک توی چشام جمع بشه .. 

اووووه از این خاطره ها .. حالا این خاطره ها انگار مال هزارسال پیشن و راستش وقتی حساب کتاب میکنم هم مال خیلی سال پیشن ولی هنوز برام زنده ان .. زندگی چقد طولانی به نظر میاد بعضی وقتا .. 


نظرات 8 + ارسال نظر
زری.. 13 آذر 1401 ساعت 15:15

ما میگیم چهل چیز تو خونه به صاحبش میره، عروس به مادرشوهر، داماد به پدر زن :)))))

حالا یعنی من به مادر شوهرم رسیدم یا اون به من ؟! چون در هر دو حالتش وامصیبتاس

نون 12 آذر 1401 ساعت 17:10

روحشون شاد.
چه خاطره ی قشنگی
چقدر با جزئیات یادتون بود

مرسی عزیزم
اره نمی‌دونم متاسفانه یا خوشبختانه ولی با یک جزییات وحشتناکی همه چی رو یادمه

شادی 12 آذر 1401 ساعت 11:44 http://setarehshadi.blogsky.com/

یادشون گرامی، دلتنگی برای عزیزان رفته با گذشت زمان بیشتر میشه و با هر نشونه ای آدم میره به دنیای بودن با اون عزیز، همونطور که گفتید غم جاش رو به دلتنگی میده.

مرسی عزیزم
اره غم کم کم میره ولی حس های دیگه هستن هنوز

لیمو 12 آذر 1401 ساعت 11:04

روحشون شاد باشه عزیزم.

فدای تو

نسیم 12 آذر 1401 ساعت 08:19

روح پدر عزیزت شاد

مرسی عزیزم 

منجوق 12 آذر 1401 ساعت 06:46 http://manjoogh.blogfa.com

خب قبلاها بی معنی بود اما از وقتی سرش شرط بندی میشه معنی پیدا کرده

اره هرچند که خیلی ها هنوزم صرفا جهت سرگرم کردن خودشون این حساب کتابای الکی رو میکنن

Parisa 11 آذر 1401 ساعت 17:13

عزیز دلم ،خدا رحمت کنه پدر عزیزت رو

فدای تو عزیزم مرسی

سلام
من قبلا این طور بودم ولی دیگه ترک کردم

من اصلا نمی فهمم چرا آدما باید بشینن فوتبال ببینن بعد پیگیری نتایج بازی های جام جهانی رو اصلا و ابدا نمی فهمم خیلی خوشحالم برای همسرتون که ترک‌کردید چون واقعا روی اعصابه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد