امروز آرنولف که هر هفته دو سه روزی میاد و به عنوان رییس و همه کاره ی ما ، یک سَری به مایملکش و زیر دستی هاش که ما باشیم میزنه و میره ، اومد و یک دوری زد و یک حال و احوالی کرد و پرسید که خوب شدم یا نه ؟ و بعد رفت پیش میشاییلا و یک نیم ساعتی با اون حرف زد و وقتی برگشت ‌واستاد و زل زد بهم . اولش نفهمیدم ولی بعد نگاهش کردم و دیدم با اون چشم های آبی تیره همچین سفت زل زده بهم . خندم گرفت و گفتم : چیزی شده ؟ بعد گفت : آهااا منتظر همین لبخند بودم و‌درحالیکه راهشو کشید به سمت اتاقش بلند گفت : 

!!Wirklich schönes Lächeln 

یعنی واقعا لبخند قشنگی داری . بله خب خوبه دیگه رییس همه ی دم و دستگاهِ محل کارت اینقد بهت لطف داشته باشه و نه تنها اون ، بلکه همه در نهایت محبت باشن اماااا … من تصمیم خودمو گرفتم . 

میخوام یکی دو تا دوره ی آنلاین رو بگذرونم و محل کارمو عوض کنم . بااینکه خداشاهده تا خرخره ازشون راضیم و تو زندگیم فکر نمیکردم بشه تو همچین محیطی و با همچین آدمایی خوبی کار کنم اما من فهمیدم که ما اصلا نمیتونیم با آرامش زندگی کنیم . ما دقیقا همون موجیم که آسودگی ما عدم ماست . ما زندگیمون بدون چالش اصلا انگار جلو نمیره . نمیدونم ما چمونه ولی همینطوری ایم دقیقا که وقتی همه چی اوکیه همه چی رو میریزیم بهم و میریم تا برای خودمون یک‌ چیز دیگه بسازیم . من مطمئنم بهشت رو هم به ما بدن بعد یک مدت خرابش می‌کنیم و یک چیز جدید جاش می سازیم !


این ما که گفتم منظورم خودم و همسرم بود . و احتمالا خیلی های دیگه … 

نظرات 5 + ارسال نظر
لیمو 20 اسفند 1401 ساعت 07:18

موفق باشی عزیزم

فدات شم عزیزم مرسی

shirin 17 اسفند 1401 ساعت 18:06

اگه حقوقت اضافه میشه و چیزای جدیدتری هم یاد میگیری و مهمتر از همه آدم وابسته ای نیستی چرا که نه...

اره حقوقم بهتر میشه قطعا و چیزای جدید هم یاد میگیرم و بخاطر همینا به فکرش افتادم

rahgozar 17 اسفند 1401 ساعت 14:51

ببخشید زری خانم قشنگ نیست نوشتین از بس خری(! ، یکم ادب خوب چیزیه، حالا شما چرا زورت گرفته؟ نمیدونم چرا کامنت شما رو گذاشتن اونم از شخصیت خودشونه که حرفتو به حساب نیاورده

نه عزیزم لحن زری کاملا دوستانه بود و تازه همراه با یکمم شوخی خر هم چیز بدی نیست که

ربولی حسن کور 16 اسفند 1401 ساعت 14:51 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
مطمئنا یه دلیل منطقی برای کارتون دارین
موفق باشید

علیک سلام
بله . دلیلم برای خودم که کاملا منطقیه .
ممنون

زری.. 15 اسفند 1401 ساعت 23:48

با عرض معذرت باید بگم از بس خررررری:))
دختر از محل کارت راضی هستی بشین سر جات! :))
بخدا بعدا جرأت داری بیایی از بدی های محل کار آینده ات بگی!

باهات شدیدا موافقم
راستش این دو سه تا چیز جدید و خیلی دوس دارم یاد بگیرم بخاطر همون احتمالا بعدش هم دوس دارم جایی کار کنم که ازش استفاده کنم . امیدوارم بعدش نرم یه جایی که پشیمون بشم یکی دو تا از همکارام هستن اینجا کار میکردن بعد رفتن یه جای دیگه بعد یه مدت دوباره برگشتن همینجا امیدوارم به سرنوشت اینا دچار نشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد